22 Haziran 2012 Cuma

Hâlâ Aynı

Zaman tünelimde (facebook profilim) geziniyordum ki 2010 da  yazdığım şu yazıyla karşılaştım ;


İnsanlara karşı davranışlarım, batıyor mu anlamıyorum.. Yapılan büyük hataları bile ne kadar hoşgörüyle karşılarsam karşılayayım,ne kadar görmezlikten gelip tartışma çıkmasın diye sinirimi bastırırsam bastırayım bir süre sonra tepeme çıkıyor ve iyi niyetimi suistimal ediyorlar... İyi olmak, onlara insan muamelesi göstermek mi yaptığım hata ? ... Cevabını bulamıyorum bir türlü.. 


 Öyle görünüyor ki o zamandan bu zamana insanlara olan yaklaşımım ne kadar canımı sıksalar ve yaksalar da aynı.
Ve hala bunu çözmüş değilim." Nerede hata yapıyorum ?"  Kötü mü davranmalıyım ? 
Sanırım bunu başaramayacağıma göre üzülen hep ben olacağım. Bencil olmayı mı denemeliyim? 
Çünkü öyle olduğunda en azından mutlu "görünüyorsun". Her ne kadar kafamı yastığa koyduğumda yaptığım "bencillikleri" düşünüp " yapmasa mıydım ? " diyecek olsam da . 
Sanırım bunu denemeliyim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Kuralları
*Lütfen yanlızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.