9 Mayıs 2012 Çarşamba

Sınav-Stres -Gene Müzik Gene Müzik

Okul epey sıkıcı geçiyor. Dersler de pek parlak sayılmaz açıkçası ^^'' Kendime güveniyorum düzelteceğime eminim ancak şu saatlerde vicdan azabı çekmem kaçınılmaz oluyor. Stres atamıyor ve kendimi daha çok boğuyorum hak ediyorsun sen bunları çalışma çalışma sonra da üzül diyorum içimden . Kendime bile acımıyorum yahu. Tek sorun derse odaklanamıyor olmak. Kafamda sürekli bir şeylerin dönüyor olması. Bunun tek çözümü ise . . . Çözümü buralardan uzaklaşmak olacak. Yakında . .
Eveet iç boğucu yazımın ardından , o kadar çok K-POP dinliyorum ki başka tür şarkıları dinlemeye zaman kalmıyor . Sanırım onlar bana yetiyor olmalı ki diğerlerine ihtiyaç kalmıyor :)  F.T Island dan konu açacak olursak , bu grubun yeri bende çok ayrı. K-POP ile tanışmaya yeni yeni başlamışken hayatıma girdi bu grup ve hatıralarım onların şarkılarında, seslerinde, haykırışlarında gizli. Her şarkının benim için ayrı bir hatırası olduğu gibi her dinlediğimde o hatıralar gözümde canlanıyor.Bir şarkıyı paylaşmak istiyorum.
F.T ISLAND dan So Today.  Sesleri gerçekten harika değil mi ? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Kuralları
*Lütfen yanlızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.