23 Mayıs 2012 Çarşamba

Şarkılar Bazen ...

Öyle şarkılarla karşılaşıyorum ki düşüncelerimi , duygularımı anlatan... T-Ara- TTL ( Time To Love ) bunlardan bir tanesi. Tam anlamıyla değil elbette ama özellikle aşağıda şarkı çevirisinde farklı renk içide belittiğim yer. ( Numaram aynı o ayrı konu :P ) Çok uzun zamandır dinlediğim bir şarkıdır tabii yeni yeni dinlemeye başlamadım. Ve işte  

T-ara & Supernova -TTL
Time to Love Türkçe Çeviri

İyi insan sen benim ilk aşkımsın
Bana aşkı öğreten insan
Seni asla unutmam
Seni hatırlıyorum

Sadece seni hatırlıyorum
Belki seni göreceğim bu yüzden bana aldığın giysileri giyiyorum
Ve saçlarımı senin beğendiğin gibi kestim
Seninle yürüdüğümüz yoldan geçerken
Belki sen ordasındır diye tur atıp durdum
Telefon numaram hala aynı
Beni tekrar arayabileceğini düşündüğüm için evim hala aynı
Birlikte dinlediğimiz şarkılar var
Tekrar arayıp, tekrar geri dönebileceğini düşünerek
Biz hala unutamadık
Hala birbirimizi istiyoruz
Hala aşığız.
Ayrıldık,dürüstçe seni özlüyorum
Seni ne olursa olsun bekleyeceğim,seni sonsuza dek bekleyeceğim
Düşünmeyi bıraktım,hala ayakta duruyorum.

İyi insan sen benim ilk aşkımsın
Bana aşkı öğreten insan
Seni asla unutmam
Seni hatırlıyorum
Sadece seni hatırlıyorum

Belki seni görebilirim diye düşünüyorum ve eğer seni görürsem kalbim titreyecek
Kalbimin saplanacağını düşünüyorum ve beni kuru ve buruk göreceksin
Seninle yürüdüğüm yoldan uzak durabilmek için
Senin orada olabileceğini düşünerek uzun yoldan gittim
Telefon numaramı çoktan değiştirdim
Belki seni düşünmeyi sürdürürüm diye evimden taşındım
Ama dudaklarımda hala söylenmemiş sözler var
Belki tekrar beni arayıp bana geri dönersin diye

İyi insan sen benim ilk aşkımsın
Bana aşkı öğreten insan
~
(Çeviri Alıntıdır)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Kuralları
*Lütfen yanlızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.