9 Mayıs 2012 Çarşamba

Gülümsemek

Her zaman gülümseyen biri olarak aslında göründüğü kadar mutlu olmadığımızı " benim gibi sürekli gülümseyen fakat o kadar da mutlu olmayanlar kastım " belirtmek isterim. Zaten belirtmiş oldum neyse.
Gülmek çok güzel tabii ancak fazlası zarar. Neden mi ? Fazla gülen insanlar başkaları tarafından- bazıları - " lan her şeye gülüyo bu sallanacak tip hadi gel takmayalım biz bunu ciddiye almayalım " gibisinden düşüncelere kapılıyor ve bunu en ağır şekilde uyguluyorlar. Aslında bu kadar gülmemizin sebebi ne ? İçimizdeki hüznü-kederi ancak bu şekilde örtmeye , belli etmemeye, sıkıntılı bi tip gibi görünmemeye he bir de bazı şeyleri kısa bir süre bile olsa düşünmemeye çalıştığımızdandır . En azından ben böyleyimdir. Çoğu zaman yalnız kalıp müzik dinlemeyi tercih etsem de çevremden dolayı bunu aksattığım oluyor.Her şeye rağmen gülmek güzel - yanlız abartmamak gerek-.

Biraz hüzünlenelim mi ? Hep gülemem değil mi. İzlediğim bir Kore dizisinin Ost'u " dizinin adı Sarang Bi " Aşk Yağmuru" JanggGeunSuk ' un tarzını çok beğendim bu arada. Özellikle o küpeleri..

2 yorum:

Yorum Kuralları
*Lütfen yanlızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.